Friday, December 14, 2012

Publicat de Toc Cristian | 0 comentarii

Ce fac oamenii normali când nu mai au bani de benzină pentru Prosche?

Eu unu m-am săturat de tot ce se întâmplă pe canalele româneşti de televiziune, nu ştiu voi...dar eu da!. Poate mă intrebaţi dacă am motive, ei bine, da am. Păi, în primul rând sunt sătul de cancanismele aştea la TV, trucate non-stop.


Până acuma nu are legătură cu titlul, dar acuma vine partea legată de el. Probabil o ştiţi pe sclifosita de Oana "buzata" Zăvoranu, care are o viaţa foarte, dar foarte tumultoasă, mă întreb cum rezistă la atâtea scandaluri pe capul ei (of of). Dar nu-i plângeţi de milă oameni buni, trebuie şi ea să muncească cumva să-şi plătească impozitul şi benzina pentru Porsche-ul care-l deţine, dar nu îl vinde, că doar are job la TV, să se prostească, să joace teatru, că doar este rating din plin, făcut de românii care cred că nu au auzit în viaţa lor de Discovery Channel sau National Geographic. În loc să-şi vândă bolidul ca n-are bani să-l întreţină, se prosteşte la TV, şi suferă atacuri de inimă din 5 în 5 minute pentru câteva sute de euroi. Vai şi amar! Distribuie acest articol dacă eşti şi tu împotriva inculturii tembeliziunii româneşti.

0 comentarii: