Monday, December 17, 2012

Publicat de Toc Cristian | 0 comentarii

Unde îţi petreci sfârşitul lumii?

Mare e prostia omenseacă nu?. Citând o maximă de pe internet, "dacă prostia ar durea, multă lume ar urla", ţin să zic că, 21 decembrie 2012 va fi ziua în care omenirea devine puţin mai proastă (mă mai gândesc dacă puţin). Nu te mult, am urmărit un stand up comedy românesc...da ai auzit bine, românesc. După părerea mea, Micutzu este cel mai bun din România şi singurul care mă face sa râd cu adevărat la glumele lui.
Revenind la subiect, vă adresez următoarea întrebare, unde vă petreceţi sfârşitul lumii? Am văzut pe net (şi nu vă mint), ca mai nou sunt oferte de acest gen. Aveţi şi reducere. Câteodată mă gândesc cum de am aterizat pe acest pământ. Vezi mai jos puţin haz din partea lui Micutzu.

0 comentarii: